ראה"מ לשעבר נתניהו: "תארו לכם שצה"ל ישתמש ב-F35 בכדי להפציץ את אזרחי ישראל"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשעבר נתניהו: "תארו לכם שצה"ל ישתמש ב-F35 בכדי להפציץ את אזרחי ישראל"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו בנאום מיוחד בכנסת, תקף בחריפות את מחדלי הממשלה בקורונה, בכלכלה, במאבק מול איראן ובמעקבים הבלתי חוקיים ומסוכנים נגד אזרחי ישראל, "תוכנות ריגול שנועדו לסכל טרור ולהילחם באויבינו, הפכו לכלי יומיומי בידי גורמים במשטרה לריגול אחר אזרחים"

    צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם היום (שני) נאום חשוב במיוחד במהלך בדיון 40 חתימות, מיד לאחר נאומו של ראה"מ בנט שהתפאר בהישגים במאבק בקורונה. נתניהו התייחס לכישלון הטוטאלי בקורונה ומספר המתים והחולים חסר התקדים. הכישלון והחידלון מול ארה"ב בשיחות הגרעין מול איראן. פרשת המעקבים הבלתי חוקיים חסרי התקדים שגרמו להפיכה שלטונית. והנטל הכלכלי על כתפי ישראל בגלל התנהלות הממשלה בכלכלה.

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו פתח את נאומו ואמר, "הממשלה הזאת מכילה מתים, נותנת לעם שלנו למות, היא גם מתעלמת ודורסת את העצמאים, היא דורסת את בעלי העסקים, וקוראת להם להחליף מקצוע. לא רק שאתם לא נותנים לאזרחים שום פיצוי כלכלי, אתם גם מעלים מחירים בכל התחומים: מעלים את מחירי הדלק, החשמל, המים, הארנונה, מעלים מיסים".

    נתניהו לעג לשקרים של ראש הממשלה ושריו, "הבטחתם סינגפור, הבטחתם להוריד מיסים – לא עשיתם כלום. הבאתם לנו קדחת כלכלית. אתם מעלים את מחירי המוצרים, הכל עולה והכל מתייקר, והכל כדי לממן את העסקה האפלה שעשיתם עם רע״מ – ״מס עבאס".

    נתניהו הוסיף ותקף, "אפילו לא אכפת לכם. אתם מאשימים את כולם חוץ מעצמכם. אתם נוהגים ברכב ואתם מאשימים אחרים. אתם מדרדרים את כולנו לתהום".

    ראש הממשלה לשעבר הוסיף ואמר, "אזרחי ישראל מסתכלים על הממשלה והם לא מבינים מדוע הפקירו אותם לגורלם. אף אחד מכם לא מנסה להציל חיים, אף אחד לא מנסה לתמוך בעסקים ובאזרחים, אזרחים פושטים רגל ועסקים נסגרים, מאות אלפי ישראלים בבידוד בלי שום עזרה ולכם אפילו לא אכפת".

    נתניהו הבהיר כי "מעולם לא הייתה כאן ממשלה כל כך כושלת, כל כך אטומה, כל כך צבועה וכל כך יהירה".

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו שהיה היעד המרכזי להפיכה השלטונית עם המעקבים חסרי התקדים אחרי עשרות מבני משפחתו, מקורביו, עוזריו ומעורבים אחרים במשפטו, התייחס לפרשת המעקבים הבלתי חוקיים ואמר, "קרה כאן דבר שאי אפשר בכלל להעלות על הדעת: גורמים במשטרה ריגלו באופן בלתי חוקי בכלים הכי אגרסיביים שיש בעולם אחרי אינספור אזרחים – עיתונאים, פעילים חברתיים מימין ומשמאל, ראשי ערים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, בני משפחותיהם – מי לא?".

    נתניהו תיאר את הסכנה חסרת התקדים לעם בישראל ואמר, "הפשיטו כאן אזרחים, עקבו אחריהם, האזינו להם, נכנסו אליהם לסודות הכי כמוסים. מי יודע איזה שימוש פסול עשו בריגול זה? תוכנות ריגול שנועדו לסכל טרור ולהילחם באויבינו, הפכו לכלי יומיומי בידי גורמים במשטרה לריגול אחר אזרחים בניגוד לכל נורמה, בניגוד לכל חוק".

    נתניהו הבהיר את חומרת השימוש בתוכנות המסוכנות הללו ואמר, "הדבר דומה לכך שצה״ל ישתמש במטוסי F-35 שאנחנו משתמשים בהם נגד איראן וחיזבאללה וחמאס כדי להפציץ את אזרחי ישראל. בשום פנים ואופן אסור לעבור על כך לסדר היום".

    ראש הממשלה לשעבר הבהיר כי ,יש רק דרך אחת לטפל בזה: חקירה עצמאית, חזקה ובלתי תלויה, שתהיה מקובלת על שני צידי הבית הזה. רק כך נשקם את אמון הציבור במדינה שלנו ובדמוקרטיה שלנו".



    0 תגובות